Postat av 2026-07-05
Screengrab via VGBootCamp Efter att ha tillbringat nästan tre år med Echo Fox har MKLeo tecknat med T1 och kommer att gå med i ANTi i organisationens växande lista för Super Smash Bros. Ultimate, meddelade T1 idag.
"Det är inget skämt," sa T1. ”T1 välkomnar [MKLeo] officiellt till vår Smash-lista! Vi är stolta över att stärka vår nordamerikanska närvaro och fortsätta vårt vinnande arv med denna superstjärna på vår sida! ”
Det är inget skämt. T1 välkomnar officiellt @Mkleosb till vår Smash-lista!
Vi är stolta över att stärka vår nordamerikanska närvaro och fortsätta vårt vinnande arv med denna superstjärna på vår sida! # T1WIN # T1Fighting pic.twitter.com/GdaZFPWXbs
Signeringen kommer bara några dagar efter att Leo vann sin första major för året med en seger över Enrique “ Maister ”Hernández Solís på Frostbite 2020. Förra veckan meddelade Super Smash Bros.-stjärnan officiellt att han skiljde sig från Echo Fox, som upplöstes i november 2019, mitt idet fortsatta mysteriet kring organisationens framtid.
Leo har alltid haft en anknytning till Sydkorea och har ofta rest dit för att tävla i olika turneringar och mellan evenemang på personliga resor, så denna signering är mycket vettigt för båda sidor.
T1 gick först med i Smash-scenen genom att signera både ANTi och Larry "Larry Lurr" Holland i april förra året innan de tog med Pokémon och Smash-spelaren Sejun Park i november. Laget skilde sig från Larry Lurr i januari och letade efter en annan spelare att ta med sig när ANTi började resa till fler turneringar igen.
När vi samarbetar?
- T1 | MkLeo (@Mkleosb) 27 februari 2020Leo är den topprankade Smash Ultimate-spelaren i världen och har vunnit totalt 15 turneringar under spelets första år i tävlingsscenen. Han har redan vunnit en Super Major den här säsongen, efter att ha avslutat en historisk förlorares fäste för att ta hem Frostbite 2020-trofén, samt en andraplats påGenesis 7.
Jag är så upphetsad att spela och skapa innehåll för T1, jag kommer att fortsätta att göra mitt bästa för att fortsätta trycka på Ultimate-metan och få alla dessa turneringsvinster ? tack så mycket för den här möjligheten. Detta är bara början på många fantastiska saker med min nya familj ... @ T1 ❤️ https://t.co/5og36OyxZx
— T1 | MkLeo (@Mkleosb) 27 februari 2020Leo har en historia av att vinna som matchar T1: s strävan att producera resultat i alla aspekter av dess esportföretag. Med den obestridda kungen av Ultimate i laget ser det ut som om T1 bara är redo att ta en annan del av esportsvärlden med storm.